Projektantka Sonia Chruścińska w kolekcji zainspirowała się architekturą wybranych kościołów i katedr jednego z jej ulubionych regionów – Toskanii. Jako źródła inspiracji wskazuje:
- Katedra Santa Maria del Fiore we Florencji
- Kościół Santa Maria Novella we Florencji
- Kościół San Miniato al Monte we Florencji
- Cattedrale Metropolitana di Santa Maria Assunta w Sienie
Zamysł kolekcji to obrysowanie konturem i dokładne odtworzenie elewacji budowli, a następnie stworzenie unikalnego wzoru nadrukowywanego na tkaninie.
Kolekcja jest geometryczna, opiera się na prostych formach, liniach i cięciach.
Użyte materiały są również głęboko osadzone w architekturze. Wspomnieć tu można o czarnej i czarno- białej ażurowej siatce z której zostały uszyte garnitur i sukienka będącej nawiązaniem do szrafu, czy bezbarwnej folii z czarną lamówką, stanowiącą odniesienie do czarnych konturów szkiców. Główne cechy kolekcji to: bryłowość, ażurowość, monochromatyzm i transparentność.