Metropolia to nie tylko miejsca, budynki, organizacje i przedsiębiorstwa – to przede wszystkim ludzie, którzy za nimi stoją.
Dlatego to właśnie rozmowy z reprezentantami świata biznesu, nauki, kultury, sztuki, sportu, administracji, samorządu, stanowić będą główną część magazynu. Nie zabraknie też treści o szeroko rozumianym stylu życia: podróżach, kuchni, restauracjach, motoryzacji, psychologii, trendach, urodzie, dizajnie. Ważnym elementem każdego wydania będą obszerne edytoriale fotograficzne, a jakość zdjęć zawartych w Metropolitan Katowice stanowić będzie o niepowtarzalności i wyjątkowości naszego wydawnictwa.
Z każdym kolejnym wydaniem będziemy poszerzać bazę dystrybucji o kolejne miejsca i grupy odbiorców. Już dziś zapowiadamy też, od kolejnego wydania, zwiększenie objętości i stworzenie wersji anglojęzycznej wydawnictwa.
Serdecznie zapraszamy do lektury i współpracy.